Wednesday 10 September 2014

Bila Alia Masuk Dapur (1)

Bismillah
Gambar lama yang ingin saya simpan di blog ni.
Masa ni usia alia 7 tahun (2013)...nak baking katanya
saya layankan aje....tak sangka dia pandai buat kek...tapi atas pengawasan saya...tak kekok pegang tools yang ada di dapur...mungkin hari2 dia nampak saya buat kek agaknya....doa mama moga alia besar esok alia dapat buat kek yang cantik2 ya....mama teringin nak ada kedai kek yang comel....yang ada jual banyak kek di dalamnya...tapi mama tak mampu buat...masa mama terhad sebab mama kerja....mama berangan esok alia besar alia ada kedai tu...masa tu mama dah pencen...boleh mama join alia deco kek....seronoknya masa tu kan....tak pe...jadi atau tak itu takdir Allah...yang penting kita ada impian kan...moga Allah dengar impian kecil ini Ameen..

nilah kek yang alia nak buat tu....salah satu kek kegemaran saya
















 akhirnya.....sepotong kek untuk saya....terima kasih alia ;)

TATA!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...